Gepost op

Pitchen bij hoofdkantoor bol.com

Via LinkedIn kwam ik een bericht tegen van bol.com waarin ze een oproep deden voor bijzondere (nieuwe) producten. Producten die minder dan 10.000 mensen kennen, maar zeker de moeite waard zijn. Waarom? Bol.com heeft ruim 13 miljoen! producten. Daar zitten natuurlijk ook hele mooie producten tussen die nu nauwelijks gevonden worden.

Met het programma “Briljantjes”, wil Bol.com die producten uitlichten. Mee helpen om hun klanten innovatieve en bijzondere producten te leren kennen. Een week na aanmelding voor het programma kregen we bericht. Wij mogen de Zindelijkheidsbox gaan pitchen op het hoofdkantoor.

Samen stellen we een korte presentatie op met wat de aanleiding was om de Zindelijkheidsbox te ontwikkelen en wat de voordelen zijn. Na het presenteren voor de 5-koppige jury komt het oordeel. De Zindelijkheidsbox valt onder de categorie “briljant” en wordt als een van de eersten meegenomen in het programma.

Bekijk Briljantjes pagina van bol.com

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *