Berichten

Pitchen bij hoofdkantoor bol.com

Via LinkedIn kwam ik een bericht tegen van bol.com waarin ze een oproep deden voor bijzondere (nieuwe) producten. Producten die minder dan 10.000 mensen kennen, maar zeker de moeite waard zijn. Waarom? Bol.com heeft ruim 13 miljoen! producten. Daar zitten natuurlijk ook hele mooie producten tussen die nu nauwelijks gevonden worden. Met het programma “Briljantjes”, wil Bol.com die producten uitlichten. Mee helpen om hun klanten innovatieve en bijzondere producten te leren kennen. Een week na aanmelding voor het programma kregen

Lees meer »

Eerste druk Zindelijkheidsbox

Na maanden schrijven, reviewen en schrappen, ontwerpen aanpassen, overleggen met de drukker, is het eindelijk zover. Op 15 oktober 2018 worden er 2 pallets met Zindelijkheidsboxen afgeleverd bij ons thuis. Gelukkig is het mooi weer. De oudste 2 mogen samen op 1 kamer, zodat we ruimte hebben om alles op te slaan. Hopelijk gaat dat goed.Nu alle doosjes nog inpakken en dan kunnen we de pre-orders versturen!

Lees meer »

RTL Nieuws: Steeds later zindelijk

Kinderen van nu worden later zindelijk dan 30 jaar geleden. Dat komt door de wegwerpluiers en de werkende moeders, zegt Jacintha Verhallen, kinderarts in het Franciscus Gasthuis Rotterdam.Bekijk artikel op RTL nieuws

Lees meer »

RTL Nieuws: Steeds meer kleuters niet zindelijk

RTL Nieuws meldt dat kinderartsen zich zorgen maken. Er zijn steeds meer kleuters die niet zindelijk zijn. Juffen en meesters hebben hun handen vol aan poep- en plasbroeken. Dit artikel was voor ons de aanleiding om actie te ondernemen en de ontwikkeling van de Zindelijkheidsbox te starten.Bekijk artikel op RTL Nieuws

Lees meer »
Categorieën